Security Service – service si garantie
Pentru a face o comanda online puteti naviga prin site-ul nostru cu ajutorul meniului din stanga, alegand categoria dorita sau folosind optiunea de cautare, scriind produsul cautat.
Documentele necesare pentru acordarea garantiei
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
- certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
- produsul aflat in buna stare fizica (cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
- accesoriile cu care produsul a fost livrat
- descrierea detaliata a defectului produsului
- datele dvs de contact: nume, prenume, telefon, mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, garantia este anulata.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.
Garantia nu acopera
- cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
- modificarea adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
- intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
- defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
- garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
- patrunderea obiectelor straine sau lichidelor in interiorul produsului
Autentificarea
Autentificarea – presupune introducerea datelor de utilizator (nume utilizator si parola) cu care v-ati inregistrat pe site. Pentru a fi plasata o comanda, trebuie sa te autentifici cu adresa de e-mail si parola declarate la inregistrarea in Contul meu. Daca esti prima data la cumparaturi pe SECURITYSERVICE.ro, te rugam sa completezi cu atentie datele personale din formularul de inregistrare – datele trebuie sa fie reale si complete. Anumite rubrici trebuie completate in mod obligatoriu si sunt marcate distinct. Fara aceste date, nu vom putea onora comenzile sau intocmi documentele de livrare. Dupa autentificare puteti vizualiza cosul de cumparaturi si finaliza comanda.
Inregistrarea – presupune introducerea datelor personale (nume, prenume, adresa etc) in vederea creari unui cont de utilizator necesar pentru logare.
Plata fara inregistrare – presupune completarea unui formular de comanda dupa care urmati intructiunile pentru comfirmarea comenzii.
Prin comanda telefonica
Puteti suna la unul din numerele afisate in pagina de detalii a produsului, iar un operator SECURITY SERVICE va prelua comanda spre a fi procesata.
Important!
SECURITY SERVICE isi asuma responsabilitatea de a asigura confidentialitatea datele dumneavoastra cu caracter personal.
Va multumim ca ati ales serviciile SECURITY SERVICE!