Termeni si Conditii

  1. DEFINITII SI TERMENI

    • Security Service – este denumirea comercială a Security Service Install SRL., având sediul social în Str. Caracal, Nr. 162, Craiova, Dolj, Romania, având număr de ordine în Registrul Comerțului J16/733/2019, cod unic de înregistrare fiscală RO / 40634295.

    1. Vânzător – Security Service

    2. Cumpărător

      • Poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
    3. Client

      • Poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Security Service (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Security Service și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
    4. Utilizator

      • Orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
    5. Nickname

      • Pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
    6. Cont

      • Sectiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
    7. Favorite

      • Sectiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri și Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
    8. Lista

      • Secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri sau Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături („Coșul meu”).
      • Listele pot fi:

        • Publice: orice Client/Cumpărător/Utilizator poate vizualiza Lista Cumpărătorului/Utilizatorului în cazul în care acesta a distribuit-o pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter și Google+) sau dacă accesează profilul public al Cumpărătorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricând, direct din Contul său, secțiunea Favorite;
        • Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca și publice oricând, direct din Contul său, secțiunea Favorite.
    9. Coșul meu

      • Sectiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
    10. Site

      • Magazinul online găzduit la adresa web securityservice.ro și subdomeniile acestuia.
    11. Comandă

      • Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
    12. Bunuri și Servicii

      • Orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
    13. Campanie

      • Acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
    14. Contract

      • Reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
    15. Conținut – reprezintă:

      • Toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
      • Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
      • Orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
      • Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
      • Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
      • Date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
    16. Review

      • O evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
    17. Rating

      • Modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.
    18. Comentariu

      • Apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
    19. Întrebare

      • Formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectivă.
    20. Răspuns

      • Informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
    21. Document

      • Prezentele Termeni și Condiții.
    22. Comunicări Comerciale

      • Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
    23. Tranzacție

      • Încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Security Service, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
    24. Taxa de timbru verde

      • Valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.
    25. Specificații

      • Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
    26. Plata cu 1 click

      • Serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăți integrat în Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line.
    27. Token

      • Număr criptat unic asociat cardului de plată al Cumpărătorului după efectuarea unei plăți on-line, după activarea serviciului PaybyClick și care va putea fi utilizat de către Cumpărător pentru autorizarea Tranzacțiilor prin serviciul PaybyClick.
  2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

    1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
    2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
    3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
    4. Contractulse consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
    5. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate la showroom-urile și punctele de livrare Security Service prețurile și rezervările Bunurilor și/sau Serviciilor sunt valabile 72 (șaptezecisidouă) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
    6. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.

  3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE


    1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.

    2. Pentru motive justificate Security Service își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Security Service. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Security Service, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

    3. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site.

    4. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

    5. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Security Service își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informațiilor din cadrul Site-ului.

    6. Security Service poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Security Service are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

    7. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site exprimate în lei (RON) și includ TVA iar tarifele aferente Serviciilor prezentate în site sunt în RON sau EUR și nu includ TVA.

    8. În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Utilizatorul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relații cu Clienții Security Service.

    9. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

    10. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

    11. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita înregistrarea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.

  4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA


    1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

  5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ (DPI)


    1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, inclusiv dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Security Service, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

    2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Security Service, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Security Service asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Security Service.

    3. Oricare Conținut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Security Service și acesta, și fără nicio garanție implicită sau expres formulată din partea Security Service cu referire la acel Conținut.

    4. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

    5. În cazul în care Security Service conferă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Security Service pentru respectivul Client/Cumpărător/Utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

    6. Niciun Conținut transmis către Client, Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Security Service și/sau al angajatului/prepușii Security Service care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

    7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

  6. COMANDA SI POLITICA DE RETURNARE/ANULARE

    1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
    2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
    3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
    4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
      1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
      2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Security Service, în cazul plății online;
      3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
    5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
      1. - ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
      2. - ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
    6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește în pagina de contact a site-ului.
    7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
      1. - pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
      2. - pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/Card bancar -> prin virament bancar;
      3. - pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
    8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
    9. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

    10. Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:
      1. in stoc
        • avem mai mult de 3 bucăți în stocul Security Service
      2. stoc limitat
        • avem mai puțin de 3 bucăți în stocul Security Service
      3. in stoc furnizor
        • Bunul nu este disponibil în stocul Security Service. Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Bun care are în dreptul lui "in stoc furnizor", unul dintre consultanții noștri de vânzări te va contacta în cel mai scurt timp ca să îți comunice disponibilitatea Bunului.
      4. la comandă
        • Bunul nu este disponibil în stocul Security Service și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o Comandă pentru un Bun care are în dreptul lui "la comandă", unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului și te va contacta ca să îți comunice disponibilitatea Bunului.
      5. precomandă
        • Bunul nu este disponibil în stocul Security Service și nici în stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un Bun care are în dreptul lui "precomandă", unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta ca să îți comunice disponibilitatea Bunului.
      6. stoc epuizat
        • Bunul nu mai este disponibil în stocul Security Service
      7. momentan indisponibil
        • Momentan nu putem procura Bunul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.
  7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

    • Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

      1. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

      2. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

      3. Furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

      4. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

      5. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

      6. Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

      7. Furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;

      8. Contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

      9. Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

      10. Furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

      11. Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

  8. CONFIDENTIALITATE

    1. Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
      • Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental securityservice.ro, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

      • Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.
    2. Ce categorii de date cu caracter personal prelucram
      • În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
      • Când vă creați un cont Security Service, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele; În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma Security Service, aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: fotografie, genul, nickname, număr telefon mobil, număr telefon fix, data nașterii, nivelul educației, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc.; Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

      • Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

      • Pe site-ul nostru web și în aplicația smartphone putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

      • Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

    3. Security Service va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

    4. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

    5. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

    6. INFORMATII PRIVIND SIGURANTA DATELOR

      • Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.
      • În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

  9. COMUNICARI COMERCIALE

    1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
      1. Prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;

      2. Prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;

      3. Prin contactarea Vanzatorului.
    2. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:
      1. “Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
        • la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
        • la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
        • la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si
        • disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.
      2. “Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
        • la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
        • la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si
        • disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adaugate in sectiunea “Favorite”.
      3. In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.

      4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.3. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Security Service sau prin contactarea Security Service in acest sens.

      5. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Security Service.

  10. FACTURARE – PLATA

    1. Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.securityservice.ro includ TVA iar preturile Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.securityservice.ro nu includ TVA conform legislatiei in vigoare.

    2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

    3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Security Service, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

    4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

    5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Security Service, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

    6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Security Service in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

    7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@securityservice.ro.

    8. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapida de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.

    9. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

    10. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

    11. Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul poate introduce datele mai multor carduri de plata pe care le detine, pentru care se poate activa optiunea de plata PaybyClick, fiind asociat cate un Token pentru fiecare card de plata. De asemenea, Utilizatorul/ Cumparatorul poate oricand sterge orice Token dezactivad astfel serviciul PaybyClick.
  11. LIVRAREA BUNURILOR

    1. Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre Security Service le ragasesti in sectiunea Livrare comenzi.

    2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

    3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

    4. Produsele livrate prin Curierat Rapid sunt livrate direct la adresa destinatarului. Produsele pot fi livrate numai in aria de acoperire a serviciului nostru de curierat. Daca ati ales varianta de expediere prin Curier Rapid, veti fi contactat telefonic pentru a stabili daca produsele se pot livra catre dumneavoastra prin aceasta metoda. In pagina cu informatii despre expediere va fi afisata adresa de expediere si adresa de facturare, aceleasi cu cele declarate la inregistrarea ca utilizator al acestui site. Ai optiunea de a adauga si alte adrese la care se poate face expedierea produselor. Este obligatoriu ca datele furnizate sa fie identice cu datele din actul de identitate ale destinatarului.
      Pentru ca expedierea sa se realizeze in cel mai scurt timp posibil si in cele mai bune conditii, iti recomandam sa alegi o adresa de expediere unde avem siguranta ca va putem gasi pentru livrarea produselor. Astfel, deoarece programul de expedieri este in general intre orele 10 – 17, in zilele din timpul saptamanii, poti alege ca livrarea produselor sa se faca la adresa unde iti desfasori activitatea (de exemplu: la serviciu) in acest interval de timp.
      Durata – Comanda va fi preluata si trimisa pentru expediere de noi in maxim 24 de ore lucratoare de la confirmarea disponibilitatii pe stoc a produselor comandate. Expedierea se va face in maxim 48 de ore lucratoare prin varianta de expediere prin Curierat Rapid.
      Nota: Pentru comenzi mai mari de 500 RON livrarea este GRATUITA!

      Taxe: Pentru comenzi mai mici de 500 RON, costul expedierii este 25 RON prin varianta de expediere prin Curierat Rapid.

      Nota: Costurile de expediere mentionate mai sus sunt calculate in functie de tarifele companiei de curierat, pentru o greutate de pana la 1 kg a coletului cu produsele comandate. Pentru colete care depasesc aceasta greutate, ne rezervam dreptul de a recalcula aceste costuri. Astfel, la costurile de expediere mentionate mai sus se va adauga 1,2 RON pentru fiecare Kg sau fractiune de Kg suplimentar. Valoarea exacta a taxelor de expediere va va fi comunicata odata cu confirmarea livrarii, cand se cunosc valorile greutatii si volumului produselor comandate.

    5. In cazul in care adresa de livrare nu este in aria acoperita de serviciul de curierat rapid, livrarea se va realiza prin intermediul Postei Romane.
      Aceste produse pot ajunge in orice localitate din tara. Timpul de livrare este de 5-7 zile lucratoare. Daca ai ales varianta de expediere prin serviciul coletarie Posta Romana, vei primi in cutia postala o instiintare pentru ridicarea coletului. Trebuie sa te deplasezi la Oficiul postal de unde, prezentand actul de identitate si platind contravaloarea pachetului, iti poti ridica produsele. Daca nu primesti instiintarea in cutia postala, iti recomandam sa verifici la Oficiul Postal de care apartii primirea coletului in 3-5 zile de la momentul cand ai fost informat prin email ca s-a efectuat livrarea coletului.
      ATENTIE! Coletele sunt pastrate la Oficiul Postal timp de numai 10 (zece) zile calendaristice dupa care sunt returnate. Coletele returnate pentru neridicare nu te exonereaza de plata taxelor postale tur / retur, adica 15 + 15 = 30 RON.
      Durata – Comanda va fi preluata si trimisa pentru expediere de noi in maxim 24 de ore lucratoare de la confirmarea disponibilitatii pe stoc a produselor comandate. Expedierea se va face in maxim 4-7 zile lucratoare in orice loc din Romania (conform Postei Romane) prin serviciul coletarie Posta Romana.

    6. Nota: Pentru comenzi mai mari de 500 RON livrarea este GRATUITA!
    7. Taxe: Pentru comenzi mai mici de 500 RON costul expedierii este de 20 RON in tara si 15 RON in municipiul Craiova.

  12. GARANTII

    1. Toate Bunurile comercializate de catre Security Service, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
    2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Security Service, certificatele de garantie sunt emise direct de producator.
    3. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
      Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.securityservice.ro, va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de Security Service, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
      In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: contact@securityservice.ro.

    4. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
      Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa contact@securityservice.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

    5. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre Security Service, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

  13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

    1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

  14. RASPUNDERE

    1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
    2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
    3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
    4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

  15. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

    1. Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

    2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

    3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
      • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
      • sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
      • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
      • sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
      • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
      • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
      • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
      • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
      • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
      • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

    4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

      Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

      • fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
      • fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
      • fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
      • fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.
    5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
    6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

      Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului securityservice.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

  16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

    1. Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

  17. FOLOSIREA COOKIE-URILOR


    1. Vezi Politica de Cookies.

  18. FORTA MAJORA

    1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

    2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA


    1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

  20. INFORMATII PRIVIND DEEE

    1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

      Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

      1. Cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

      2. Colectarea acestor deseuri se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;

      3. Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, Security Service aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat;

    2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.

    3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.