Termeni si Conditii – Contract furnizare servicii

TERMENI SI CONDITII

CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII

Specifice domeniului de activitate tehnologia informației

I. CLAUZE NEUZUALE

Fie ca accesați pur și simplu site-ul www.securityservice.ro sau cumpărați servicii, utilizarea site-ului www.securityservice.ro și acceptarea contractului semnifică faptul că ați citit, înțeles, luat la cunoștință și ați acceptat obligațiile ce vă revin prin prezentul Contract, împreuna cu următoarele politici și convenții, care sunt incluse în prezentul, prin referința.

Termenii Utilizator sau Client sau Beneficiar se referă la orice persoană sau entitate care acceptă prezentul Contract, are acces la contul dumneavoastră sau folosește Serviciile contractate. Nici o clauza, dispoziție sau referință din prezentul Contract nu conferă unei terțe părți drepturi sau beneficii.

Având în vedere schimbările tehnologice și legislative rapide, dar și ținând cont de nevoile individuale și colective ale Clienților, Furnizorul, la libera sa discreție, poate să modifice sau să schimbe clauzele prezentului Contract, precum și orice alte politici sau convenții incluse sau la care face referire prezentul Contract, în orice moment si astfel de modificări sau completări intra imediat in vigoare in 15 zile de la momentul publicării pe site-ul www.securityservice.ro, exceptând capitolul de „Termeni si condiții” si capitolul „ Parametri tehnici de furnizare a serviciilor” ce vor intra în vigoare imediat după publicare pe respectivul Site. Folosirea Site-ului sau Serviciilor după o astfel de modificare sau completare înseamnă acceptul dumneavoastră expres cu privire la clauzele Contractului Revizuit. Dacă nu doriți să vă dați acceptul și nu sunteți de acord cu Contractul Revizuit, aveți posibilitatea de a nu mai folosi sau de a înceta să folosiți Site-ul sau Serviciile. În același context, Furnizorul vă va notifica, pe e-mail, despre schimbările importante ale clauzelor prezentului Contract și nu își asumă responsabilitatea dacă aceste notificări nu ajung la dumneavoastră ca urmare a furnizării unei adrese de e-mail greșite sau a oricărei situații ce nu se afla sub controlul Furnizorului și poate influența comunicarea între acesta și Client.

Furnizorul își rezervă dreptul de a opera limitări de natură tehnică a serviciului contractat de client și/sau de reziliere unilaterală a contractului cu aplicare imediată, în mod excepțional, dacă se aduc prejudicii de orice natură Furnizorului în mod direct sau indirect de Client sau de modul de folosire a serviciilor contractate.

Dacă asupra unui Client se află în rol un proces intentat de o terță parte ce reclamă publicarea în rețeaua de Internet, folosind infrastructura Furnizorului, de informații/fișiere ce lezează drepturile legale ale reclamantului și dacă noi consideram ca exista condiții rezonabile care să ducă la interpretare juridică prin care reclamația terței părți este justă, ne rezervăm dreptul unilateral de a aplica restricții asupra serviciilor contractate de Client pe parcursul procesului de judecare.

II. DEFINIŢII ȘI CONSIDERENTE GENERALE

Termenii utilizați în cele ce urmează, vor avea următoarele înțelesuri:

ADMINISTRARE – definește serviciul de administrare a serverelor sau echipamentelor din punct de vedere tehnic, de către personalul Security Service Install SRL astfel încât să se pună la dispoziția Clientului resursele tehnice necesare pentru ca acesta să poată găzdui în condiții optime site-uri/mail-uri/domenii/spațiu-cloud/spațiu-stocare și să beneficieze de acces permanent al acestora în internet;

ANEXA DESCRIPTIVA – definește documentul în format electronic sau pe suport hârtie rezultat în urma completării de către Client a formularului de comandă de pe Site sau în urma completării de către Furnizor, conform ofertei comerciale și tehnice prezentată clientului și acceptată de acesta, în cadrul acesteia se regăsesc informații despre datele de identificare ale Beneficiarului, tipul de SERVICIU comandat, caracteristici tehnice generale ale acestuia, TARIFE aplicabile SERVICIULUI solicitat etc; în cazul încheierii la distanță a contractului, după confirmarea plății serviciului contractat de Client, Furnizorul va completa în respectiva Anexa numărul de identificare al contractului și va retrimite Clientului, prin poșta electronică, Anexa Descriptivă în format digital semnat electronic.

ADMINISTRARE SITE – definește serviciul de administrare de către Client a paginilor web găzduite în cadrul serviciilor contractate. Furnizorul NU asigură suport tehnic și administrarea site-urilor respectivului Client, este exclusiv răspunderea Clientului să își administreze site-urile;

ADRESA E-MAIL AUTORIZATĂ (SECUNDARĂ) – adresa de pe care Clientul poate efectua orice comunicare cu Furnizorul;

ADRESA DE E-MAIL PRINCIPALĂ AUTORIZATĂ – adresa de email cu care Clientul are drepturi absolute în comunicarea cu Furnizorul și este singura care poate împuternici sau retrage alte adrese e-mail autorizate (secundare). Clientul poate împuternici pentru corespondența prin poșta electronică cu Furnizorul, un număr maxim de 3 adrese e- mail;

BACKUP – definește duplicarea fișierelor găzduite de către Client în cadrul serviciilor contractate de la Furnizor;

CICLU DE FACTURARE – definește recurența cu care se facturează serviciul contractat;

CLIENT sau BENEFICIAR – definește orice persoană fizică sau juridică, conform informațiilor furnizate de aceasta și regăsite în Anexa Descriptivă și care acceptă prezentul Contract;

COMANDA – cerere adresată către Furnizor de o persoană fizică sau juridică, prin formularul de comandă de pe site-ul www.securityservice.ro, din zona de client sau prin alte mijloace de comunicare, prin care se solicita servicii oferite de acesta;

CONTRACT REVIZUIT – reprezintă orice modificare, adăugire, eliminare și/sau schimbare în parte sau în totalitate a clauzelor Contractului, rezultând o noua variantă a acestuia;

CONTRACT – reprezintă documentul contractual standard Security Service Install SRL prezentat pe site-ul www.securityservice.ro, formularul de comandă a serviciului, precum și orice alte documente (sau anexe) având caracter contractual pentru care a fost exprimat acordul concomitent sau ulterior încheierii Contractului cu Beneficiarul, inclusiv corespondenta cu Clientul de pe sau către adresa de e-mail autorizată și/sau prin formularul de contact pus la dispoziție în zona de client;

DATA CENTER – locația folosită de Furnizor pentru a găzdui sistemele de comunicații, serverele și serviciile conexe;

DISCOUNT (Servicii gratis sau cu valoare redusă) – definește reducerile de preț aplicate serviciilor unui client conform propriilor politici comerciale ale Furnizorului, sau în urma consecinței aplicării unei clauze a prezentului contract. Furnizorul își rezervă dreptul de a retrage oricând discount-ul oferit unui client.

DOWNTIME – reprezintă perioada în care serviciile contractate au fost nefuncționale din cauze imputabile Furnizorului;

ECHIPAMENTE – reprezintă echipamentele prin intermediul cărora BENEFICIARUL utilizează SERVICIUL și care pot fi proprietatea Security Service Install SRL comercializate sau predate în custodie BENEFICIARULUI sau pot fi proprietatea BENEFICIARULUI;

EMAIL – definește poșta electronică;

FORMULARUL DE COMANDA – reprezintă formularul electronic prin care se comandă unul sau mai multe servicii, în general prin intermediul formularului asociat butoanelor “COMANDĂ” de pe site-ul www.securityservice.ro sau din zona de client;

MARCA – reprezintă marca înregistrata SECURITY SERVICE, protejată conform legilor din Romania și internaționale;

OFERTA PROMOȚIONALĂ – definește modalitatea de a oferi particularități comerciale și/sau tehnice a unui serviciu sau pachet de servicii, termeni și condiții așa cum sunt prezentate pe site în subsolul paginii unde se regăsește respectiva ofertă;

OFERTA SECURITY SERVICE– definește oferta unor produse sau servicii prezentată Clientului în momentul încheierii contractului prin intermediul site-ului www.securityservice.ro sau prin orice alta metodă de dialog acceptată atât de client cât și de Furnizor (e-mail, prezentare la sediul clientului, etc);

PUNCTUL DE LUCRU – definește sediul secundar al Furnizorului unde acesta își desfășoară activitatea conform adresei publice specificată îa pagina web www.securityservice.ro/contact; Reprezentant legal Beneficiar – definește persoana împuternicită conform legislației în vigoare să încheie prezentul contract cu Furnizorul.

SITE (WEBSITE) – reprezintă www.securityservice.ro sau oricare din subdomeniile sale.

SERVICIU/SERVICII – reprezintă prestarea de către Furnizor de servicii specifice domeniului de activitate, contractate de Client conform Anexei Descriptive și supusă termenelor și condițiilor agreate de Client.

Alte definiții:

Serviciul COLOCARE: definește punerea la dispoziția Clientului a unui spațiu în rack-urile din DATA CENTER-ul Furnizorului, în care se găzduiește serverul proprietate personală a Clientului spre administrarea pe propria răspundere a resurselor acestuia, de configurația căruia Clientul este unic responsabil și pentru care Furnizorul asigură acces non-stop la internet și furnizarea cu energie electrică necesară funcționării acestuia;

Serviciul INTERNET: definește serviciul de acces în internet conform caracteristicilor tehnice specifice fiecărui serviciu prezentat în oferta Security Service Install SRL în funcție de tipul de serviciu contractat de client;

Domenii .RO: definește serviciul de ÎNREGISTRARE nume domeniu, procedura prin care Furnizorul înregistrează pe numele clienților săi nume de domeniu conform prevederilor autorității de top level „INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN INFORMATICA”. Achiziția, reînnoirea cât și transferul de nume de domeniu se supun contractului Furnizorului de top level și este acceptat în totalitate de Client, iar clauzele contractuale care trebuie respectate de Client se regăsesc la adresa de internet: www.rotld.ro, secțiile „Contract pentru înregistrare” și „Reguli de înregistrare”. Precizăm ca autoritatea de top level a anunțat introducerea unei taxe de mentenanță anuala nume de domeniu.

Serviciul FIREWALL: definește serviciul prin care se asigura echipamente și soluții tehnice, în scopul unei protecții cât mai bune la diferite atacuri de tip DoS, DDOS, Botnet etc.;

Servicii MENTENANȚĂ: serviciu de întreținere a echipamentelor din punct de vedere hardware și software în vederea oferirii în condiții optime a serviciilor contractate de Client. NU cuprinde serviciul de administrare site, decât în cazurile în care acest lucru este explicit menționat în descrierea serviciului;

Serviciul UPGRADE: definește serviciul prin care se oferă resurse tehnice superioare unor anumite echipamente și/sau caracteristici tehnice din cadrul unui serviciu achiziționat de Client;

Serviciul ADDON (Servicii adiționale): definește orice servicii asociate unui alt serviciu achiziționat de Client (de exemplu: serviciul licență, serviciul IP etc);

Serviciul CLOUD ASP.NET: definește serviciul de punere la dispoziția Clientului a resurselor tehnice necesare unei găzduiri web, pe un server cu sistem de operare Windows, prin metoda de partajare a resurselor hardware între mai mulți utilizatori cu același tip de serviciu;

Serviciul CLOUD VMWARE: similar cu serviciul VDS-VPS/Server virtual, cu diferența că se operează în sistem redundant (cluster);

Serviciul IP – definește serviciul de conectare la infrastructura de internet a altor servicii prin intermediul unui identificator unic de tip internet protocol;

Serviciul KVM: definește serviciul tehnic prin care se pune la dispoziție Clientului posibilitatea de a avea acces la o interfață de tip consolă web asociată unui server. Acest serviciu se oferă maxim de 2 ori în intervalul unei luni calendaristice, cu o programare de minim 24 de ore în prealabil și cu o folosință continuă de maxim 6 ore/cerere;

Serviciul SERVER DEDICAT: definește punerea la dispoziție a unui server dedicat, unui singur Client, spre administrarea pe propria răspundere a resurselor acestuia, resurse care pot să difere în funcție de pachetul contractat;

Serviciul CLOUD WEB HOSTING: definește serviciul de punere la dispoziția Clientului a resurselor tehnice necesare unei găzduiri web, pe un server cu sistem de operare Linux, prin metoda de partajare a resurselor hardware între mai mulți clienți cu același tip de serviciu;

Serviciul STREAMING: definește punerea la dispoziția Clientului a unui spațiu de stocare și acces nonstop la o interfață de streaming via Internet;

Serviciul VDS-VPS/Server virtual: definește punerea la dispoziție a unui server virtual, unui singur Client, spre administrarea pe propria răspundere a resurselor acestuia, resurse ce diferă în funcție de pachetul contractat;

Serviciul VPN (rețele virtuale private) – o extensie a rețelei intranet a unei companii peste o reţea publică, asa cum este reţeaua Internet, printr-o conexiune securizată privată;

Serviciul Backup – reprezintă mijloacele tehnice prin care se asigură posibilitatea duplicării datelor/ informațiilor din cadrul altui serviciu contractat de Client pe un spațiu de stocare extern serviciului de baza achiziționat de Client. Este responsabilitatea Clientului să verifice în mod constant integritatea datelor din backup;

Serviciul înregistrare certificate SSL: definește procedura prin care Furnizorul înregistrează în numele Clientului diferite tipuri de certificate SSL. Achiziția certificatelor SSL se supune contractului Furnizorului de top level, contract acceptat în totalitate de Client;

Serviciul Email profesional: definește serviciul de poștă electronică asigurat de Furnizor pe o infrastructură bazată pe Microsoft Exchange Server;

Serviciul LICENȚĂ: definește procedura prin care Furnizorul înregistrează în numele Clientului diferite tipuri de software aflate în proprietatea altui producător, sub termenii și condițiile acestuia;

Serviciul CLOUD STORAGE: serviciul prin care se asigură un spațiu de stocare pe serverele Furnizorului, accesibil prin protocoale specifice;

Serviciul IT: definește orice alt tip de serviciu din sfera domeniului de activitate al Furnizorului care nu a fost clar precizat și/sau definit mai sus;

Backup Services: punerea la dispoziție a clientului a mijloacelor informatice prin care serverele la care se dorește backup să realizeze comunicarea și transferul de date către serverul de backup.

SPAM – conform legilor în vigoare și a bunelor practici de transmitere a mesajelor electronice, desemnează transmiterea de mesaje electronice nesolicitate, mesaje având de cele mai multe ori caracter comercial, de publicitate pentru produse și servicii;

TARIFE – reprezintă taxele și/sau tarifele pentru SERVICIILE solicitate cuprinse în Formularul de comandă a serviciului care pot include tarife de instalare, tariful pentru oricare din SERVICIILE furnizate, etc;

TAXA INSTALARE/CONFIGURARE SERVICII, TAXĂ ADIȚIONALĂ – Furnizorul își rezervă dreptul de a percepe taxă de instalare/configurare servicii sau taxe adiționale în cazul în care, la cererea Clientului, se operează configurări sau setări speciale care nu fac obiectul ofertei curente;

TAXA REACTIVARE – În cazul în care termenul de întârziere al unei plăți este mai mare de 30 de zile de la emiterea facturii proforma, Furnizorul este îndreptățit să perceapă o taxă suplimentară de reactivare a Serviciului;

UPTIME – reprezintă timpul efectiv în care serviciile contractate au fost active și funcționale;

UTILIZATOR – definește orice persoană fizica sau juridică care folosește serviciile oferite de Furnizor;

VIZITATORI ZILNICI – definește suma tuturor vizitelor realizate într-un interval de 24 de ore, de pe IP-uri unice, către site-urile găzduite de Client.

Web HOSTING/Hosting – definește modalitatea tehnica de găzduire a paginilor web administrate de către Client, folosind infrastructura de echipamente a Furnizorului;

Security Service Install SRL sau FURNIZOR – definește și denumește în continuare Security Service Install SRL, o societate cu răspundere limitata, înființată și funcţionând în conformitate cu legile din Romania, cu sediul social în Craiova, Str. Caracal, nr.162, județul Dolj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J16/733/2019, cod fiscal 31028672, având contul bancar nr. RO79BTRLRONCRT0485801201 deschis la Banca Transilvania - având următoarele date de contact: e-mail: contact@securityservice.ro, tel: 0351.444.444.

Zona de client: reprezintă interfața pusă la dispoziție prin intermediul căreia Clientul poate efectua operațiuni de administrare a serviciilor achiziționate, precum: comandarea de servicii noi, solicitarea de închidere a serviciilor, efectuarea plăților prin card de credit, actualizarea datelor de contact, vizualizarea și descărcarea facturile emise client, etc. Zona de client se poate accesa la următoarea adresa: https://nume-domeniu.ro:8080

III. CONDITII CONTRACTUALE

Articolul 1 – Obiectul Contractului

Obiectul prezentului Contract îl constituie prestarea de către Furnizor de servicii specifice domeniului de activitate astfel încât Clientul să beneficieze de serviciile contractate și descrise în Anexa Descriptivă, care face parte integrantă din Contract și vor fi prestate de către Furnizor la capacitatea și eficiența sa maximă. Serviciile noi contractate ulterior de către Client vor fi adăugate la Anexa Descriptivă inițială și vor deveni parte integrantă a contractului inițial.

Articolul 2 – Modalități de derulare a contractului. Eligibilitate

Site-ul și Serviciile conținute și descrise în Site sunt disponibile doar Clienților cu capacitate legala de a contracta, conform dispozițiilor legilor civile din România. Prin folosirea Site-ului sau Serviciilor, declarați și garantați că sunteți (i) o persoană majoră, (ii) sau în caz contrar o persoana căreia dispozițiile legale în vigoare îi recunosc capacitatea de a încheia acte juridice și (iii) nu sunteți o persoană care are interdicție de a achiziționa sau beneficia de Serviciile conținute în Site, conform legilor române sau altor legi aplicabile.

Daca acceptați/sunteți parte în prezentul Contract din partea unei societăți sau altei entități juridice, declarați și garantați pe propria răspundere că reprezentați și că aveți autoritatea legală de a angaja o astfel de societate/ entitate prin clauzele prezentului Contract, caz în care termenii „dumneavoastră”, „ai dumneavoastră”, „Client”, „Beneficiar”, „Utilizator” se vor referi la acea societate/entitate. În cazul în care, după acceptarea prin mijloace electronice, Furnizorul descoperă că nu aveți autoritatea legală de a reprezenta societatea/entitatea, sunteți personal responsabil de clauzele prezentului Contract, incluzând, dar fără a se limita la obligațiile de plată.

Fără nici o limitare, următoarele diligențe și obligații nu sunt incluse în Servicii: nu putem și nu verificăm daca numele de domeniu (domenii) selectate sau utilizate sau oricare alte Servicii încalcă drepturile altora. Este responsabilitatea Clientului să știe dacă numele de domeniu (domenii) utilizate sau modul în care folosiți Serviciile contractate încalcă drepturile altora. Este responsabilitatea Clientului să furnizeze informații de contact corecte cu privire la Serviciile contractate, pentru a fi comunicate reclamanților, potențialilor reclamanți și autorităților guvernamentale. Nu este responsabilitatea Furnizorului de a transmite hotărârile judecătorești sau alte comunicări legale către Client. Cu toate acestea, când vom fi înștiințați de către o terță parte că Serviciile comandate sau utilizate de Client, inclusiv domeniul/ domeniile comandate, încalcă drepturile altora, vom notifica de îndată Clientul despre aceasta situație. Clientul are obligația să răspundă în maxim 24 de ore la notificarea noastră și să-și exprime poziția în privința reclamației primite. Neprimirea din partea Clientului a unei infirmări asupra sustenabilității reclamației primite, poate să duca la aplicarea de restricții tehnice asupra Serviciilor contractate de acesta, conform prevederilor prezentului Contract.

Termenul de activare a serviciilor contractate de Client este de maxim 48 de ore lucrătoare din momentul confirmării bancare a achitării respectivelor servicii. Timpul alocat activării serviciilor comandate de către Client nu se consideră Down-time. Acest interval presupune efectuarea lucrărilor tehnice în vederea activării serviciilor contractate și se facturează normal.

În situația în care Beneficiarul va reclama funcționarea defectuoasă a unuia dintre serviciile contractate, Furnizorul se angajează sa remedieze în maxim 24 de ore orice defecțiune datorată din culpa sa.

Nici o plata efectuată prin ordin de plată nu va fi considerată primită decât în momentul ajungerii ei în contul bancar al Furnizorului. Dacă data scadentă a plății coincide cu o zi de Sâmbătă sau Duminică sau cu o sărbătoare legăla în România, Beneficiarul va lua toate măsurile necesare pentru ca plata să fie recepționată de Furnizor în ziua lucrătoare care precede respectiva sâmbătă, duminică sau zi de sărbătoare. În cazul în care, din diferite motive (ex. disfuncționalități ale sistemului bancar etc.), Furnizorului nu i s-a alimentat contul cu sumele plătite de Beneficiar, obligația de plată a sumelor respective nu dispare, Beneficiarul fiind obligat să se îngrijească de stingerea acestor obligații, cu tot ceea ce implică aceasta.

Furnizorul garantează o disponibilitate lunară a serviciilor de 99,9%. În cazul în care, din culpa directa a acestuia, disponibilitatea minim garantata nu este atinsă, atunci Clientul va beneficia, la următoarea factură pe care va trebui s-o achite către Furnizor, de o reducere a valorii serviciului contractat, proporțională cu perioada de nefuncționalitate. Se consideră activă o sesizare din momentul semnalării acesteia de către client (conform articolului 2.5.) și recepționarii de către Furnizor.

O funcționare defectuoasă a unui serviciu contractat și constatat de Beneficiar, va fi notificată către Furnizor numai după diagnosticarea propriilor echipamente, telefonic la numărul 0351.444.444, la adresa de e-mail contact@securityservice.ro sau folosind formularul pus la dispoziție în zona de client www.securityservice.ro, precizând următoarele aspecte:

a. O descriere cat mai amplă a defecțiunii sau erorilor constatate

b. Asigurarea accesului pe echipamente atunci când este necesar

Furnizorul va anunța prin e-mail sau prin intermediul zonei de client orice lucrare de intervenție sau întreținere a echipamentelor sau rețelei de comunicații a Furnizorului, cu cel puțin 12 ore înaintea lucrării propriu-zise. Nu se consideră perioadă de nefuncționalitate a serviciului (downtime), perioada respectivei intervenții programate. Aceasta nu va putea depăși mai mult de 4 ore și astfel de intervenții vor fi programate, atunci când este posibil acest lucru, doar în intervalul orar 00:00 AM-06:00 AM (GMT+2).

Se acceptă de ambele părți că orice comunicare pe e-mail sau folosind formularul pus la dispoziție în zona de client www.securityservice.ro, este considerată ca fiind suficientă în cazul transmiterii de orice informații sau notificări de cealaltă parte contractuală, ce decurg din derularea prezentului contract. Adresele oficiale de primire și trimitere corespondență pentru Furnizor sunt: contact@securityservice.ro. Furnizorul își rezervă dreptul să folosească și alte adrese de e-mail, exclusiv pentru trimitere de: date, informații sau notificări către client, dar obligatoriu aceste adrese de e-mail sunt găzduite pe domeniul securityservice.ro. Adresele de e-mail autorizate de trimitere și primire e-mail-uri pentru Client, sunt specificate în Anexa Descriptivă.

Orice cerere de modificare în orice fel a contractului sau de reziliere a acestuia, trimisa prin poșta electronică de către Client, nu va putea fi luata în considerare decât dacă a fost trimisă de pe adresa de e-mail principală autorizată sau prin formularul pus la dispoziție în zona de client www.securityservice.ro. În cazul în care Beneficiarul dorește înlocuirea adresei principale de email, acest lucru se poate realiza direct de către Client din zona de client sau printr-o cerere scrisă venită de pe adresa de e-mail principal autorizată. Va fi necesar să se îndeplinească și alte cerințe de securitate ce vor fi enunțate de Furnizor la momentul respectiv. În cazul în care un Client nu mai are acces la nici una din adresele de e-mail autorizate declarate ca împuternicite în comunicarea cu Furnizorul, singura modalitate de înlocuire a adresei de e-mail principale este ca Beneficiarul sau reprezentantul legal împuternicit al Beneficiarului contractului să se prezinte la punctul de lucru al Furnizorului în vederea depunerii unei cereri scrise pentru a autoriza alte adrese. La cererea Furnizorului, din motive de securitate, Beneficiarul va furniza și alte acte necesare pentru autentificare (Ci, CUI, act constitutiv etc.).

Orice cerere de modificare în orice fel a contractului sau de reziliere a acestuia, trimisa prin poșta electronică de către Client, nu va putea fi luata în considerare decât dacă a fost trimisă de pe adresa de e-mail principală autorizată sau prin formularul pus la dispoziție în zona de client www.securityservice.ro. În cazul în care Beneficiarul dorește înlocuirea adresei principale de email, acest lucru se poate realiza direct de către Client din zona de client sau printr-o cerere scrisă venită de pe adresa de e-mail principal autorizată. Va fi necesar să se îndeplinească și alte cerințe de securitate ce vor fi enunțate de Furnizor la momentul respectiv. În cazul în care un Client nu mai are acces la nici una din adresele de e-mail autorizate declarate ca împuternicite în comunicarea cu Furnizorul, singura modalitate de înlocuire a adresei de e-mail principale este ca Beneficiarul sau reprezentantul legal împuternicit al Beneficiarului contractului să se prezinte la punctul de lucru al Furnizorului în vederea depunerii unei cereri scrise pentru a autoriza alte adrese. La cererea Furnizorului, din motive de securitate, Beneficiarul va furniza și alte acte necesare pentru autentificare (Ci, CUI, act constitutiv etc.).

Adresele de e-mail împuternicite de către adresa de e-mail principală a unui cont, prin definirea acestora în câmpul de contact din zona de client, au dreptul de a deschide sesizări către Security Service Install SRL în numele clientului care l-a împuternicit, iar clientul va primi automat pe e-mail, din sistemul de gestiune clienți, o copie a discuțiilor purtate. Dacă adresa de e-mail de contact există asociată la doua conturi, sistemul de gestiune blochează trimiterea automată de e-mail-uri către proprietarii de conturi, situația în care proprietarul de drept va trebui să ceară, daca dorește, o copie a discuțiilor purtate.

Articolul 3 – Valoarea Contractului. Facturare și termene de plata

Valoarea prezentului contract este constituit din contravaloarea serviciilor contractate conform Anexei Descriptive și a altor servicii contractate ulterior de Client. Tarifele nu includ costurile rezultate din folosirea serviciilor oferite de terți sau care exced obiectului prezentului contract. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica tarifele oferite Beneficiarului, doar în cazuri excepționale, când costurile acestuia pentru a onora serviciile cresc. Noile tarife vor fi comunicate Beneficiarului prin email, iar Beneficiarul va dispune de o perioada de până la 14 zile în care va putea denunța unilateral contractul în caz de neacceptare. Neprimirea în termen de 14 zile a unei cereri de reziliere asupra prezentului contract, se consideră acceptul tacit din partea Clientului asupra modificărilor efectuate. Furnizorul va putea acorda Beneficiarului reduceri la valoarea Serviciului, la prețurile echipamentelor comercializate, precum și la cuantumul penalităților.

Pentru servicii contractate de Beneficiar, FURNIZORUL va emite o factură proformă în primele 5 (cinci) zile ale fiecărui ciclu de facturare acceptat de client. Factura proforma va fi achitată de către Beneficiar în maximum 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la emiterea acesteia de către Furnizor, în caz de nerespectare a termenului de plată, Beneficiarul va putea fi obligat la plată de penalități în procent de 0,6% din valoarea sumelor scadente și neachitate pentru fiecare zi de întârziere. De asemenea, în acest caz, Furnizorul își rezervă dreptul de a restricționa total sau parțial accesul clientului la serviciile contractate și/sau accesul public la serviciile oferite către client. Orice restricție aplicată în acest sens, nu se consideră lipsa de furnizare (downtime) a Serviciilor către Client. În cazul unor tipuri de servicii (cum ar fi, dar fără a se limita la : înregistrarea numelor de domenii, certificate SSL sau licențe software), Furnizorul poate emite facturile cu 30 de zile în avans, perioada scadentă fiind de 15 zile.

Furnizorul va emite în momentul consemnării plății facturii proformă, factura fiscală corespunzătoare acesteia, care va fi transmisă Clientului la adresa de mail principală autorizată a reprezentantului comercial, definită în anexa descriptivă.

Facturile proforme, cât și facturile fiscale, vor fi trimise prin poșta electronică (e-mail) la adresa specificată de Beneficiar conform Anexei Descriptive, intrarea în posesia Beneficiarului a facturilor emise de Furnizor va fi exclusiv responsabilitatea Clientului, iar neprimirea acestora nu il exonerează pe Beneficiar de obligațiile contractuale, implicit de plata datoriilor către Furnizor.

Facturarea, cât și prefacturarea, sunt efectuate de Furnizor, prin scriere pe calculator și print-are pe suport hârtie la imprimanta clientului și/sau furnizorului, în conformitate cu Codul Fiscal din Romania (Legea 571/2003 și norme metodologice de aplicare) și au precizate textul „Valabil fără semnătură și ștampila Furnizorului”.

Plata efectuată de către Client se consideră validă în momentul intrării efective a banilor în contul bancar al Furnizorului. Furnizorul poate cere Beneficiarului plata serviciilor în alt cont, diferit de cel stipulat în prezentul contract. Dispozițiile art.2.3. cu privire la plată, se aplică în consecința.

Furnizorul poate oferi, pe o perioada limitată, o reducere a valorii serviciilor prestate, sub forma unui discount comercial, în următoarele cazuri care includ, însă fără a se limita la: în baza unei oferte promoționale, a unui program de fidelizare, în baza contractării unui volum mare de servicii sau a contractării pe o perioada îndelungată, în baza unor plăți anticipate sau în baza art. 2.4. Discount-ul specificat va fi menționat pe factura de Servicii.

Furnizorul își rezervă dreptul de a percepe taxa de instalare/configurare servicii sau taxe adiționale pentru setări și configurări speciale care nu fac obiectul ofertei curente sau a unui pachet de servicii deja contractat, în baza unei oferte extinse acceptată în prealabil de către Client.

Articolul 4 – Durata contractului. Prelungiri ulterioare

Contractul intră în vigoare la momentul confirmării de către Furnizor a acceptării comenzii transmise de Client. După achitarea Serviciului, Clientul nu mai beneficiază de dreptul de retragere din Contract și returnarea sumelor de bani achitate, Clientul acceptând în mod expres începerea executării contractului prin plata efectuată.

Contractul se va considera încheiat pe o durata egală cu perioada achitată de către Client în avans pentru serviciul contractat și se prelungește automat cu perioade succesive egale, dacă nici una dintre părți nu și-a exprimat în mod expres încetarea contractului conform articolului 5.

Articolul 5 – Rezilierea contractului

Oricare dintre părți are dreptul de a solicita încetarea acestui Contract oricând, pe baza unei notificări prealabile comunicate celeilalte părți cu un preaviz de minim 14 (paisprezece) zile.

Furnizorul poate considera contractul ca fiind reziliat de drept, fără intervenția instanței de judecată și fără îndeplinirea nici unei formalități prealabile, în cazul în care clientul nu-și respectă oricare dintre obligațiile asumate sau în cazul în care împotriva clientului este declanșată procedura reorganizării judiciare sau a falimentului. Rezilierea nu va avea nici un efect asupra obligațiilor deja scadente între părți.

Furnizorul poate rezilia unilateral contractul dacă:

a. Clientul a furnizat date de identificare false;

b. Clientul nu a răspuns comunicărilor transmise pe adresa de e-mail autorizata completata in Anexa Descriptivă;

c. Clientul nu a achitat valoarea serviciului contractat în termen de 30 de zile calendaristice de la emiterea facturii proforme;

d. Prin acțiunile pe care le întreprinde, Clientul își exprimă direct sau indirect dezacordul față de oricare clauză contractuală.

Furnizorul își rezerva dreptul de a rezilia contractul unilateral în cazul în care sunt aduse jigniri sau injurii asupra imaginii companiei sau a reprezentanților acesteia.

Tarifele practicate de Furnizor diferă pentru același tip de serviciu în funcție de perioada de recurentă (implicit ciclul de facturare), aleasă de Client, conform ofertei. Astfel, în caz de reziliere anticipată, se recalculează prețul serviciilor efectuate pana la data rezilierii, având ca referința prețul corespunzător perioadei de recurență celei mai apropiate. După recalcularea sumei, în cazul în care nu exista alte datorii ale Beneficiarului către Furnizor (inclusiv din derularea altor contracte sau servicii), se returnează către Client diferența rămasă până la suma achitată de acesta în avans. În cazul unei cereri de reziliere, Furnizorul poate emite o factură proformă în avans pentru serviciul contractat de Client, raportat la perioada rămasă până la data rezilierii efective a contractului și pentru care serviciul contractat nu a fost achitat în prealabil de Client. Clientul se obligă să achite această factura în maxim 24 de ore de la data emiterii acesteia.

Furnizorul are dreptul de a rezilia contractul, de a suspenda sau închide Serviciul, fără niciun fel de preaviz sau notificare prealabila, în orice moment, pentru cauze care includ, însă fără a se limita la înregistrarea de nume de domenii interzise, abuz de servicii (a se vedea art. 6.1.), nereguli privind plățile, comportament ilegal sau în cazul în care utilizarea de către dumneavoastră a Serviciilor implică o încălcare a politicilor oricărui Furnizor de Servicii de internet (“ISP”), inclusiv transmiterea de e-mail-uri nesolicitate tip spam. Nu se va restitui nici o sumă de bani achitata de către Client atunci când suspendarea sau încetarea Serviciilor are o cauză din cele enumerate mai sus. În cazul în care Beneficiarul solicită rezilierea contractului înainte de termen, dacă Clientul a beneficiat de promoții sau discount-uri promoționale, este obligat sa returneze toate discount-urile și promoțiile de care a profitat la încheierea contractului.

În urma rezilierii contractului, toate informațiile și/sau datele găzduite de Client pe echipamentele Furnizorului vor fi înlăturate în orice moment, într-un interval de timp aflat la libera alegere a Furnizorului.

Contractul poate înceta în orice moment, cu acordul ambelor părți contractante.

Articolul 6 – Drepturi si obligații ale Clientului

Clientul se obligă să utilizeze Serviciul respectând în totalitate legislația din România, în conformitate cu prevederile prezentului contract, dar fără a se limita la acestea, următoarele acțiuni, inacțiuni, demersuri și tentative sunt considerate COMPORTAMENT INTERZIS și constituie încălcare a clauzelor prezentului contract, care poate duce la încetarea Contractului, fără nici o notificare sau intervenție a instanței, constituind pact comisoriu de cel mai înalt grad:

Spamming. Fie că încarcă excesiv sau nu Serviciile sau perturbă serviciul abonaților SECURITY SERVICE, Spam-ul este interzis. Termenul de “spamming” include, dar nu se limitează la trimiterea de mesaje nesolicitate și/sau mesaje comerciale pe internet, menținând o politica SMTP deschisa sau trimiterea la orice lista de contacte care nu au bifat opțiunea de abonare și acceptare a acestora.

Ofertarea interzisă. Clientul nu are dreptul să furnizeze, să vândă sau să ofere spre vânzare următoarele: substanțe aflate sub controlul legii, droguri, arme, materiale piratate; instrucțiuni privind fabricarea, asamblarea sau obținerea de bunuri ilegale sau arme pentru atacarea altor persoane; informații folosite pentru încălcarea dreptului de proprietate sau a dreptului de marcă; pornografie, programe, produse sau servicii de natura sexuală; servicii privind escortele sau alt conținut pentru adulți.

Blasfemia. Blasfemia sau referirile blasfemice din conținutul site-ului sau din numele de domeniu este interzisă.

Informații și imagini private. Clientul nu are dreptul de a posta sau dezvălui informații personale sau private cu privire la sau de copii minori sau orice terță parte, fără acordul expres al respectivului (sau al unui părinte, în cazul unui minor).

Încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală. Orice încălcare a unui drept de proprietate intelectuală aparținând unei persoane sau entități, a confidențialității, a drepturilor de publicitate sau alte drepturi personale este interzisă. SECURITY SERVICE are dreptul să elimine sau să blocheze accesul la conținutul care apare pe sau prin intermediul Serviciilor, doar în baza unei sentințe judecătorești, comunicată în mod corect.

Transmiterea de informații eronate. Contrafacerea, prin denaturarea, omisiunea sau ștergerea de antete din mesaje, informații de răspuns din cuprinsul mailului și/sau protocolul de internet, cu scopul de a ascunde sau a denatura originea unui mesaj este interzisă.

Viruși și alte activități distructive. Utilizarea Serviciilor pentru crearea sau trimiterea de viruși, viermi sau cai troieni sau pentru pinging, flooding sau mail bombing, sau angajarea în atacuri de tip denial of service, este interzisă. De asemenea, este interzis Clientului angajarea în alte activități, destinate a perturba sau interfera cu sau care pot duce la întreruperea sau interferarea utilizării în mod eficient a Serviciilor (sau orice rețea, servicii, echipament și/sau sistem conectate).

Hacking. Activitățile de tip “hacking” și cele conexe acesteia sunt interzise. “Hacking-u!” include, dar nu se limitează la următoarele activități: accesarea ilegală sau fără autorizație a calculatoarelor, conturilor sau rețelelor; pătrunderea sau încercarea de a penetra securitatea, scanarea de porturi, scanarea ascunsă și alte activități menite să ajute în activitatea de „hacking”.

Proxy-uri anonime. SECURITY SERVICE nu permite utilizarea scripturilor proxy anonime pe serverele sale. Ele pot fi foarte abuzive pentru resursele de server și pot afecta toți utilizatorii de pe acel server.

Pornografie infantilă. Utilizarea Serviciilor pentru a stoca, posta, afișa, transmite, face reclamă sau face disponibilă pornografia infantilă este interzisă.

Alte activități ilegale. Este interzisă utilizarea Serviciilor pentru angajarea în activități considerate de Furnizor, la discreția sa absoluta, a fi ilegale. Astfel de activități ilegale includ, dar nu sunt limitate la, stocarea, postarea, afișarea, transmiterea sau alt mod de punere la dispoziție de scheme ponzi sau scheme piramidale, folosirea frauduloasă a sumelor de bani de pe carduri de credit sau afișarea de informații despre carduri de credit ale unor terți, fără consimțământul lor, precum și nerespectarea culpabilă a legilor privind confidențialitatea online. Furnizorul va coopera pe deplin cu organele, autoritățile și instanțele competente, în legătură cu investigarea oricăror si tuturor activitatilor ilegale care au loc pe sau prin intermediul Serviciilor.

Limbaj obscen, defăimător, abuziv sau amenințător. Utilizarea Serviciilor pentru stocarea, postarea, transmiterea, afișarea sau punerea la dispoziție de limbaj obscen, defăimător, abuziv sau amenințător este interzisă. Aceeași interdicție se referă și la folosirea, direct sau indirect, a limbajului obscen, defăimător, abuziv sau amenințător la adresa Furnizorului, angajaților săi sau oricărui partener al sau.

Alte activități. Este interzisă angajarea în orice altă activitate care, la unica și absoluta discreție a Furnizorului, este considerată a întrerupe, interfera cu sau este dăunătoare pentru Servicii, afacerea, operațiunile, reputația, fondul de comerț, clienții Furnizorului și / sau relația cu ceilalți clienți/și sau capacitatea lor de a utiliza în mod eficient Serviciile. Astfel de activități interzise includ, dar nu se limitează la punerea la dispoziție a oricărui program, produs sau serviciu care este proiectat pentru sau poate fi utilizat pentru încalcarea prezentelor clauze contractuale.

Clientul are obligația de a păstră confidențialitatea datelor de identificare si a datelor găzduite pe echipamentele Furnizorului, fiind unic răspunzător pentru orice consecinţe pe care ie-ar putea avea divulgarea acestora către un terț, indiferent dacă divulgarea a fost intenţionată, din neglijență sau din imprudență.

Clientul se obligă să comunice de îndată Furnizorului orice modificare privind Datele de identificare ale Clientului, în caz contrar, Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru exactitatea datelor neactualizate de Client. De asemenea, Clientul se obligă să utilizeze și să furnizeze o adresa de e-mail principală, folosită în corespondența cu Beneficiarul și maxim două adrese de e-mail secundare. Toate comunicările, modificările, solicitările către si de ia Furnizor se vor putea face și vor fi acceptate doar de pe adresele de e-mail autorizate ale Beneficiarului. Fără a prejudicia alte prevederi contrare din acest Contract, Clientul înțelege și este de acord că informațiile afișate prin intermediul site-lui, exceptând pagina cu forma generala a prezentului contract, sunt prezentate cu titlu informativ și nu pot constitui obiectul unor eventuale contestații sau acțiuni în justiție sau probe în cadrul unor asemenea proceduri judiciare. Singurele informații care pot constitui obiectul unor eventuale contestații sau acțiuni în justiție sunt cele menţionate în corespondența directă cu noi.

BENEFICIARUL este singurul răspunzător pentru informațiile transmise în internet, prin folosirea abuzivă a serviciilor contractate, nerespectând art. 6.

Echipamentele Furnizorului nu vor fi utilizate sub nici o formă și în nici o circumstanță pentru transmiterea, stocarea sau publicarea de materiale sau pentru întreprinderea de acțiuni considerate ilegale conform legislației din România, Uniunea Europeana și/sau SUA. Materialele sau acțiunile ilegale includ, dar nu sunt limitate la:

a. Trimiterea de e-mailuri comerciale sau necomerciale nesolicitate de către recipient, denunțate sau nedenunțate ca fiind SPAM, dar care pot fi considerate ca atare;

b. Încălcarea unui drept de autor sau al oricărui alt drept al oricărui terț;

c. Materiale protejate de secrete de marcă sau de vreun alt statut;

d. Materiale menite să încurajeze sentimentul de ură sau discriminare;

e. Amenințări, abuz, hărțuire, declarații calomnioase;

f. Conținut pentru adulți, nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu conținut sexual sau obscen;

g. Promovarea de activități ilegale (hacking, cracking, warez etc.);

h. Informații sau software despre sau conținând orice tip de viruși sau troieni cu excepția acelora provenind de la companii specializate în combaterea, înlăturarea sau protejarea față de aceștia și doar respectând legile în vigoare cu privire la drepturile de autor;

i. Colectarea de informații personale pentru utilizarea în scopuri ilegale, sau în orice scop fără acordul persoanelor ale căror date sunt colectate;

j. Orice conținut sau acțiune considerate de Furnizor ca fiind dăunătoare sau ilegale;

Pentru serviciul de cloud web hosting (cu resurse partajate), nu este permisă folosirea următoarelor tipuri de scripturi:

a. Ce facilitează traficul P2P sau traficul de tip file sharing (ex. Scripturi de tip torrent, scripturi de upload/download fișiere);

b. Pentru servicii de tip proxy sau IRC;

c. PhpShell sau scripturi similare pentru executarea de comenzi;

d. De tipul FormMail;

e. De tip Chat Room;

f. Ce conțin probleme de securitate cunoscute.

NOTA: Orice sesizare primită în acest sens și confirmată va putea duce la suspendarea imediată a contului respectiv fără o notificare în prealabil a Clientului.

Folosirea form-urilor online pentru expedierea de e-mailuri se face doar prin scripturi securizate la care accesul este restricționat de parola sau sisteme anti-robot. Nerespectarea acestor prevederi duce la dezactivarea scripturilor sau suspendarea contului.

Pornografia sau orice alte materiale cu conținut sexual sau obscen, link-uri având legătură cu pornografia, sunt interzise pe serverele noastre.

Nu este permisa utilizarea de scripturi de tip proxy sau IRC.

Administrarea serverelor, echipamentelor și infrastructurii necesare derulării prezentului contract este oferită ca bonus gratuit și nu ne angajează cu nici un fel de responsabilitate. Ne rezervăm dreptul unilateral de a întrerupe această ofertă în relația cu un client în cazuri excepționale, de exemplu, dar fără a se limita la: clientul abuzează cu cerințe de administrare software, clientul aduce jigniri de orice natura angajaților SECURITY SERVICE etc. De asemenea, dacă serviciul de mentenanță (administrare) servere sau alte echipamente presupune un număr crescut de ore de muncă necesare strict pentru Client, în vederea bunei funcționări a serviciilor contractate, ne rezervăm dreptul de a înainta Clientului o oferta plătită pentru acest tip de serviciu și de a întrerupe asigurarea gratuită a administrării în cazul neacceptării ei.

Să se asigure că plata Serviciilor contractate se efectuează la timp, fără să se depășească termenul de scadență;

Să nu facă cunoscută parola de acces altor persoane decât celor autorizate. De asemenea, Beneficiarul se obligă să colaboreze cu Furnizorul în scopul asigurării securității accesului la serviciile și serverele Furnizorului și să aducă la cunoștința acestuia, orice acțiune despre care are cunoștință și care reprezintă sau ar putea reprezenta un atac la securitatea și etica rețelei internet;

Să se conformeze regulilor din rețelele de nivel mondial atunci când utilizează serviciile furnizorului pentru conectarea la acestea;

Să nu utilizeze abuziv echipamentele Furnizorului, conducând la perturbații în funcționarea acestora;

Să suporte orice costuri, taxe sau eventuale cheltuieli provenind din daune de orice natură provocate Furnizorului sau unei terțe persoane din cauza nerespectării acestor obligații, în cazul dovedirii culpabilității sale;

Să își asigure o copie de siguranță externă la toate datele și informațiile găzduite pe echipamentele Furnizorului, acesta nefiind în nici un fel responsabil pentru pierderea sau alterarea datelor Clientului, indiferent de motivul din care acestea survin. Furnizorul pune la dispoziție doar mijloacele prin care să se realizeze în bune condiții aceste copii, dar nu poate controla factorii ce pot corupe aceste date, de exemplu, datele originale ale Clientului pot fi deja corupte în momentul în care se realizează copia de siguranță. Este responsabilitatea Clientului să verifice constant integritatea, atât a datelor găzduite, cat și a copiilor de siguranță.

Să își administreze site-urile găzduite pe serviciile contractate de la Furnizor, fiind singurul în măsură să controleze conținutul propriilor site-uri;

Să respecte prevederile prezentului document pentru fiecare tip de serviciu în parte. Este considerată încălcare a clauzelor prezentului contract orice depășire a limitelor resurselor, spațiului de stocare sau oricăror altor criterii tehnice transmise și acceptate de Client inclusiv la capitolul “Parametrii tehnici de furnizare a serviciilor” aflat pe Site.

Clientul are obligația de a răspunde solicitărilor venite din partea Furnizorului de a trimite documente sau informații suplimentare în cazul în care există suspiciuni îndreptățite ca anumite date/ informații furnizate de Client sunt eronate.

Clientul se angajează ca, în conformitate cu prevederile legislației din România, nu va găzdui niciodată pe echipamentele Furnizorului date cu caracter personal care sa nu fie în prealabil protejate împotriva vizualizării lor (în termeni de specialitate recunoscute ca “date în clar”), ce ar permite Furnizorului sau unei alte terțe părti sa le acceseze chiar și într-un mod accidental.

Sub sancțiunile aplicate faptei de fals în declarații prevăzute de Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, persoana care încheie prezentul contract din partea Beneficiarului declară pe propria răspundere ca este reprezentant legal al Beneficiarului.

Beneficiarul are obligația de a înștiința Furnizorul, în prealabil, de orice modificare survenită în datele de identificare ale sale și/sau ale reprezentanților săi: legal, comercial sau tehnic. Dacă acest lucru nu a fost posibil în urma unor situații neprevăzute, Beneficiarul va face toate eforturile pentru a aduce la cunoștința Furnizorului respectivele modificări într-un termen de maxim 15 zile.

Beneficiarul declară că a înțeles și agreat în totalitate clauzele prezentului Contract.

Clientul are următoarele drepturi:

a. să solicite facturile corespunzătoare plaților efectuate

b. să sesizeze către Departamentul Tehnic prin e-mail sau telefonic orice funcționare defectuoasă a serviciilor contractate

c. să-i fie păstrate confidențiale datele de contact și datele de acces din baza de date SECURITY SERVICE.

Articolul 7 – Drepturi și obligații ale Furnizorului

Furnizorul este răspunzător pentru asigurarea funcționării echipamentelor și rețelei de transmisie date și acces internet permanent, garantând un Uptime al acestora de 99,9%, cu excepția serviciului Cloud VMware, pentru care garantează un Uptime de 99.98%. Încălcarea acestei prevederi duce la sancțiuni asupra Furnizorului conform art.2.4.

Furnizorul nu este răspunzător pentru alterarea informațiilor transportate în exteriorul sistemului propriu de comunicații de date.

Serviciile de acces la serviciile internet sunt accesibile NON-STOP. Furnizorul asigură minim două legături distincte de acces la internet a data center-ului propriu, în mod excepțional, un ip poate fi filtrat de către Furnizor sau de către furnizorii acestuia de internet, spre anumite destinații din internet, în cazul unui atac de tip flood cu sursa neidentificată a cărui virulența pune în pericol buna funcționare a echipamentelor furnizorilor de Internet ce tranzitează respectivul trafic. Această procedură este recunoscută de furnizorii de servicii de internet ca singura metodă de protecție până în momentul în care se identifică sursa atacului.

Furnizorul va asigura:

Suport tehnic telefonic la 0351444444 – Luni ~ Vineri – 9:00~17:00

Intervenție în regim NON-STOP pentru rezolvarea problemelor specifice Furnizorului (de exemplu: avarii hardware în datacenter etc.)

Suport tehnic NON-STOP prin e-mail contact@securityservice.ro

Atunci când se primește o sesizare oficială din partea unei autorități abilitate, a unui utilizator sau în cazul autosesizării cu privire la o faptă, acțiune, inacțiune, defecțiune, funcționare necorespunzătoare, fraudă, utilizare frauduloasă sau orice altă împrejurare de natură să pună în pericol funcționarea corespunzătoare a Serviciilor, a echipamentelor Furnizorului sau pentru remedierea unei astfel de situații, Furnizorul este îndreptățit să acceseze serverele proprii sau cele aflate în custodie, utilizând datele de acces folosite de Client sau, la cererea expresă a unei persoane/entități care are calitate sau din proprie inițiativă, le poate reseta.

Pe perioada derulării contractului, atunci când intervine un incident de plată pentru un Serviciu contractat, Furnizorul este îndreptățit să compenseze orice plăți ulterioare ale unui Client care are mai multe Servicii contractate, cu Serviciile neachitate, astfel încât să se stingă datoriile cele mai vechi, conform imputației plății.

În situația în care un Client reziliază un Serviciu fără a achita perioada de preaviz conform contractului și revine cu o comandă nouă de servicii, Furnizorul este îndreptățit să rețină banii încasați pentru Serviciul nou contractat, cu acordul Clientului și să-i redirecționeze în contul contractului reziliat pentru neplată, în vederea acoperirii pierderilor/pagubelor.

Furnizorul își rezervă dreptul de a cere Clientului furnizarea unor acte de identificare suplimentare (CI, CUI, act constitutiv etc) atunci când considera că este necesar acest lucru.

Furnizorul își rezervă dreptul de a înregistra convorbirile telefonice între reprezentanții săi și Client, Clientul fiind înștiințat în prealabil despre acest lucru.

Furnizorul își rezervă dreptul unilateral de a retrage sau înlocui cu un produs similar orice produs soft licențiat, achiziționat de la o terță parte, în oricare din situațiile:

a. costul furnizorului cu respectivele licențe achiziționate de la alți producători de soft se mărește cu peste 10% clientul folosește respectivul soft licențiat încălcând termenele și condițiile producătorului

b. furnizorul constată deficiențe tehnice (“bug-uri”) ce generează diferite erori și periclitează buna funcționare a altor servicii

c. alte situații ce cauzează sau pot cauza pierderi de orice natură clientului sau furnizorului.

Articolul 8 – Migrarea către alte servicii sau pachete de servicii

Migrarea spre un alt pachet al Serviciului este posibilă doar prin preaviz de minim 14 zile înainte de expirarea unui ciclu de facturare. În anumite cazuri, și doar cu acordul Furnizorului, se poate realiza migrarea la o dată stabilită de comun acord de ambele părți contractuale.

Furnizorul nu va lua în considerare nici o astfel de cerere în cazul în care pe numele clientului au fost emise facturi pentru care nu s-a înregistrat plata până la momentul migrării conform art. 2.3.

În cazul migrării spre alte servicii sau pachete de servicii, precum și în orice altă situație, Serviciile AddOn contractate nu se vor putea închide decât împreună cu Serviciul de bază contractat sau cu acordul expres al Furnizorului.

Articolul 9 – Limitări contractuale

Furnizorul nu este responsabil pentru pierderile de date sau orice pierderi economice ale clientului, directe sau indirecte, indiferent de felul lor, rezultând din derularea prezentului contract. Exceptând dispozițiile contrare din prezentul Contract, Furnizorul nu își asumă nici o responsabilitate privind orice fel de pagubă de orice natură provocată Clientului de către un terț prin intermediul adreselor IP furnizate de către SECURITY SERVICE.

Furnizorul nu va fi răspunzător pentru nici un fel de pagube, de orice natură, suferită de Client sau orice terță parte, care refuză, în totalitate sau în parte, exercitarea de către Furnizor a drepturilor sale în baza prezentului Contract. Furnizorul nu va fi răspunzător, fără ca enumerarea să fie limitativă, de alterarea și/sau securitatea informațiilor care tranzitează internetul.

Furnizorul nu are abilitatea să exercite controlul și nu își asumă responsabilitatea asupra conținutului informațiilor care circulă prin rețeaua sa sau prin serviciile asigurate prin prezentul contract. De asemenea, Furnizorul nu garantează veridicitatea informațiilor primite prin intermediul serviciilor asigurate de prezentul contract.

Furnizorul nu garantează securitatea totală a datelor stocate pe echipamentele proprii atât din punct de vedere al păstrării integrității acestora împotriva daunelor ce pot surveni din apariția unor defecte fizice la echipamente, cât și din punct de vedere al păstrării integrității acestora împotriva unor atacuri prin metode software de tip malițios.

Furnizorul nu oferă nici o garanție că: Serviciul va îndeplini toate cerințele Clientului; Serviciul va fi furnizat neîntrerupt, la timp, sigur sau fără erori; absolut orice eroare de program va fi corectată. Beneficiarul acceptă și înțelege ca Uptime-ul unui site nu este același lucru cu Uptime-ul unui serviciu contractat.

În cazul produselor soft și/sau licențelor oferite, Furnizorul nu oferă alte garanții față de garanția oferită de producătorul original al acestora, implicit nu se garantează ca respectivele softuri vor îndeplini toate cerințele dorite de client. Este responsabilitatea Clientului să se intereseze la producătorii respectivelor softuri asupra garanțiilor oferite de aceștia cât și a compatibilității lor cu alte softuri.

Furnizorul nu va răspunde financiar decât în limita maximă a valorii efective a serviciului contractat, raportată la perioada de nefuncționalitate sau funcționare defectuoasă, pentru eventualele daune produse Beneficiarului, datorate neglijențelor rezultând din neasigurarea serviciilor prevăzute de prezentul contract sau prin producerea oricărui eveniment sau serii de două sau mai multe evenimente aflate în conexiune.

Cu excepția garanțiilor stipulate în acest contract, toate celelalte garanții ce ar putea deriva sunt excluse până la limita prevăzută de lege.

Orice material descărcat sau obținut în alt fel prin utilizarea Serviciului se află astfel la discreția și poate fi folosit doar pe riscul propriu al Clientului. Clientul va fi singura persoană responsabilă de eventualele distrugeri cauzate computerului de pe care este accesat Serviciul sau de alte pierderi de date ce pot rezulta din descărcarea oricăror materiale.

Nici o informație, orală sau scrisă, obținută de către Client de la SECURITY SERVICE prin intermediul Serviciului, nu va crea o garanție care nu este stipulată expres în prezentul Contract și politicile adiacente.

Beneficiarul exonerează de răspundere și va despăgubi Furnizorul atât cu privire la orice pretenție ridicată de către un terț, rezultată din utilizarea Serviciului sau a rețelei de comunicații a SECURITY SERVICE de către Client, cât și cu privire la orice pierdere (directă sau indirectă), costuri, acțiuni, procese, pretenții, cheltuieli (inclusiv cheltuieli de judecată) atrase în orice fel de încălcarea sau ignorarea de către Client a acestor condiții.

Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru orice acțiuni ale unei terțe părți asupra propriilor produse sau servicii (de exemplu, fără a se limita la: serviciul de înregistrare nume domenii, certificate SSL, softuri și licențe aferente) chiar dacă acestea au fost achiziționate prin intermediul Furnizorului imposibilitatea Clientului de a achiziționa domeniul dorit și nici pentru eventualele costuri adiționale survenite.

Articolul 10 – Confidențialitate. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Furnizorul va asigura confidențialitatea datelor cu caracter personal, furnizate de Beneficiar sau solicitate de acesta, cu excepția situației în care divulgarea acestor date este realizată cu acordul prealabil al Beneficiarului dat în baza prezentului Contract, la cererea unor terți autorizați, la cererea organelor de stat abilitate sau autorizate, sau pentru prestarea unor servicii de către terți (precum tipărire și/sau expediere facturi, servicii de colectarea debitelor etc.) în vederea executării Contractului. Furnizorul este auditat și respectă normele EU GDPR. Furnizorul s-a angajat față de securitatea tuturor datelor pentru serviciile sale și are în funcțiune măsuri fizice, administrative și tehnice, proiectate pentru a preveni accesul neautorizat la informațiile respective. Politicile de securitate SECURITY SERVICE acoperă administrarea securității atât pentru operațiunile sale interne, cât și pentru servicii. Aceste politici, care sunt aliniate la standardul ISO/IEC 27001:2013, guvernează toate zonele de securitate aplicabile serviciilor și se aplică tuturor angajaților SECURITY SERVICE. Domeniile de activitate de suport, consultanță și servicii Găzduire web ale SECURITY SERVICE au dezvoltat declarații detaliate ale practicilor de securitate, care se aplică majorității ofertelor de servicii, care sunt disponibile pentru a fi consultate, la cererea dumneavoastră.

Beneficiarul este de acord ca datele cu caracter personal, excluzând codul numeric personal, să fie prelucrate de Furnizor în scopul executării prezentului Contract, respectiv pentru activare, facturare, relații cu clienții, recuperarea sumelor datorate, în scopul verificării respectării prevederilor Contractului, înregistrării și rezervării de nume de domeniu pe seama Beneficiarului, cât și în scop promoțional, cu respectarea drepturilor Beneficiarului prevăzute de lege. În cazul în care aceste operațiuni sunt realizate de către terțe părți, datele cu caracter personal vor putea fi comunicate acestora în vederea executării contractului. Beneficiarul își va putea retrage oricând consimțământul pentru utilizarea datelor sale personale în scop promoțional, la exprimarea acordului asupra contractului, printr-o cerere separată și comunicată Furnizorului în condițiile prevăzute de prezentul contract.

În ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile mai sus menționate, clientul beneficiază, în baza unei cereri transmise în scris către SECURITY SERVICE de următoarele drepturi prevăzute de lege:

a. dreptul de a fi informat

b. dreptul de acces

c. dreptul la rectificare

d. dreptul la ștergerea datelor

e. dreptul la restricționarea prelucrării

f. dreptul la portabilitatea datelor

g. dreptul la opoziție

h. dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată

i. dreptul de a se adresa justiției

Articolul 11 – Forța majoră

Forța majoră, convenită ca fiind acel eveniment absolut imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a contractului, care împiedică partea sau părțile să-și îndeplinească obligațiile asumate prin contract, exonerează de răspundere partea care o invoca în condițiile legii. Partea care invoca forța majoră, va aduce la cunoștința celeilalte părți apariția cazului de forţă majoră, în maxim 48 de ore de la producere și va remite acesteia confirmarea Camerei de Comerț și Industrie privind existența cazului de forță majoră în termen de 5 (cinci) zile de la apariția cazului de forță majoră. Dacă durata confirmată a existenței cazului de forță majoră este mai mare de 10 zile, părțile se vor reuni în mod obligatoriu pentru a decide condițiile continuării contractului sau încetarea acestuia. Exonerarea de răspundere operează numai pe durata existentei cazului de forță majoră.

Articolul 12- Notificări

Orice comunicare, notificare sau vizare adresată de una dintre părți către cealaltă este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă prin una din următoarele modalități:

1. la adresele de mai jos, pe cale poștală, prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare:

Pentru Furnizor: Punct de lucru: Strada Caracal 162, Depozit 8, Cod: 200745 (In incinta complex comercial Banie), Loc. Craiova, Jud. Dolj.

Pentru Beneficiar: Conform Anexa Descriptivă;

2. la următoarele numere de fax:

0351439465 pentru Furnizor

pentru Beneficiar, numărul de fax specificat in Anexa Descriptiva conform articolului 2.7.

3. prin intermediul zonei de client

Articolul 13 – Cesiunea Contractului

Furnizorul are dreptul de a transfera drepturile și obligațiile izvorâte în temeiul prezentului contract către alte societăți comerciale în urma reorganizării juridice a societății, a cedării fondului de comerț sau al patrimoniului către o alta societate, operațiune ce va fi notificată Clientului cu cel puțin 5 (cinci) zile anterior datei la care transferul se va opera. La data stabilită în notificare, toate drepturile și obligațiile stabilite prin prezentul contract, se transferă de drept în sarcina societății care va dobândi calitatea de Furnizor, nemaifiind necesar acordul expres al Clientului.

Clientul va putea cesiona prezentul Contract în baza unui acord de cesiune care se va încheia EXCLUSIV la sediul Furnizorului, între Furnizor, Client și o terță persoană, fizică sau juridică, care va prelua calitatea de Client. Cesiunea contractului se face în baza unui preaviz de minim 30 de zile și/sau la o dată agreată de comun acord de ambele părți, cu condiția să nu existe nici un Serviciu în derulare neachitat.

Articolul 14- Rezolvarea litigiilor

Litigiile de orice natură decurgând din derularea, interpretarea și executarea prezentului contract sau în legătură cu acesta, care nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă de către reprezentanți ai ambelor părți, se vor rezolva în cadrul instanțelor judecătorești competente.

Articolul 15- Modificarea Contractului

Modificarea altor clauze din contract de către Furnizor, se va face doar cu preaviz de minim 14 zile și va da dreptul Beneficiarului de a rezilia unilateral contractul în caz de neacceptare. Neprimirea în termen de 14 de zile a unei cereri de reziliere a prezentului contract, se consideră acceptul tacit din partea clientului asupra modificărilor operate. Exceptând Anexa Descriptivă, orice modificare operată prezentului contract, va fi notificată către client doar prin intermediul site-ului SECURITY SERVICE, în cadrul acestei secțiuni.

Orice tip de modificare contractuală se operează numai daca ultima factură proformă emisă către Client a fost achitată.

Comanda unor servicii adiționale (addon) Contractului inițial, trebuie să conțină aceleași date din comanda inițiala, în cazul în care intervine o modificare a datelor respective, Clientul este obligat să anunțe Furnizorul cu 15 zile înainte de operarea efectivă a modificării în cauză.

Articolul 16-Clauze finale

Prezentul Contract a fost încheiat în limba română. În cazul în care vor exista discrepanțe între versiunea în limba română și eventuale versiuni în alte limbi, va prevala versiunea în limba română.